Nyttårsforsett

Jeg har ett nyttårsforsett for 2013! Det er å starte blogg – og få til å bruke den. For å øve meg og komme ut av startgropa har jeg tenkt å publisere en del bilder jeg har tatt de siste par åra. Det blir samtidig en presentasjon av Nima og omgivelsene her jeg bor.

Jeg bor i kirkens 2.etasje, og kirken befinner seg i et boligfelt. Fra stuevinduene har jeg havutsikt. Samme utsikt er veldig forskjellig alt ettersom årstid og klokkeslett.

Jeg bor i kirkens 2. etasje, og kirken befinner seg i et boligfelt. Fra stuevinduene har jeg havutsikt. Samme utsikt er veldig forskjellig alt ettersom årstid og klokkeslett.

IMG_0700 IMG_1260
IMG_0603

IMG_1623 IMG_0765

En tur på stranda.

IMG_1262 IMG_1263

Selv om det er gå-distanse til nærmeste strand, pleier jeg å reise litt vekk for å bade. Den 1,5 km lange stranda i Maji er ca. 5 km unna. Der er det syngende sand, altså lyd når man går der.

IMG_1314

Dette innlegget ble publisert i Nima og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Nyttårsforsett

  1. Marit Bøen sier:

    Takk skal du ha ! Du er flink ! Interessant å sjå litt korleis det er rundt deg og lesa det du skriv. Eg har vore på leir på Lyngmo i helga, 2.-4. kl, 59 ungar. Tema om David. Særleg korleis David gjekk imot Goliat i Herrens namn vart det ein del snakk om på gruppa mi. Jesus er den sterkaste, han har vann på korset, sjølv om det såg ut som at han tapte. Godt å gå med Gud. Skal hugsa ho som hadde vorte berga 2 gonger – må ho få ta imot Jesus ! Lykke til ! Mvh Marit

Legg igjen en kommentar

