Stor takk til alle som…

Jeg er blitt overveldet av de mange eposter og kommentarer til bloggen min denne første uka. Jeg burde takket hver enkelt individuelt og skrevet svar på bloggen. Men det har jeg ikke fått satt meg inni enda. Nå øver jeg meg på tekst og bilder.

Så herved: stor takk til hver og en!

Noen kommenterer hvor fin bloggen er. Vel, jeg har hatt en god læremester, Torgeir Hauge. Det er han som har foreslått wordpress.com og hjulpet til med lay out. Han er ny i misjonærflokken – fra november i fjor – og er profesjonell mediamann. Så da han sammen med kona, Johanne, var her på julebesøk, resulterte det i nyttårsforsettet om å komme i gang med blogg. IMG_1696Han bor i Kobe, så han følger opp eleven sin ved hjelp av epost.

Stor takk til Torgeir for pedagogisk god veiledning, masse oppmuntringer og for å bruke av sin tid på meg!

Torgeir og Johanne har også blogg: Japanliv. Jeg anbefaler å besøke bloggen deres. Du finner en link under overskriften «Jeg anbefaler deg å besøke» på høyre side.

Ellers begynner kanskje noen å savne litt mer stoff fra arbeidet i Nima menighet(?) Det kommer, det kommer! Men jeg trenger litt mer tid på å skaffe meg godkjenning av folk før jeg legger ut bilder av dem.

Dette innlegget ble publisert i Diverse og merket med . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

