FUJI

4, mars fløy jeg fra Izumo til Tokyo. Det tok en time og 15 minutter.

IMG_2712Flyplassen i Izumo er ikke så stor.

Bilen stod gratis parkert fra mandag morgen til fredag kveld! Fra Nima til flyplassen er det mellom en og halvannen time å kjøre.

Det var litt overskyet her og der. Men jeg hadde nydelig utsikt over Fuji-fjellet. Jeg har vært på toppen tre ganger, men det er første gang jeg ser fjellet fra fly.

For å være helt ærlig, så synes jeg bildene ble ganske bra!

IMG_2725      IMG_2724

IMG_2721

IMG_2717

Dette innlegget ble publisert i Fjell i Japan, Turist i Japan og merket med . Bokmerk permalenken.

2 svar til FUJI

  1. Dette var fantastisk kule bilder, Kari!

Legg igjen en kommentar

