Konsert og besøk

Jeg har nå vært i Japan en uke og er i ferd med å komme i gang med vanlig liv igjen. Jeg forlot leiligheten med «vinter» i skuffer, skap og rom. Etter at jeg kom tilbake, har vi vært helt oppe i 29 grader. Så det var nødvendig å prioritere «ommøblering» til sommer i tillegg til prekenforberedelser og annet arbeid.

Nå gleder jeg meg til junibesøk. To venninner skal komme hit til Nima og holde konsert på Sandmuseet i Nima 19. juni om kvelden (bildet under til venstre). De skal også besøke barneskolen og ha en minikonsert for barna i gymsalen tidligere på dagen. (Bildet under til høyre: stor bygning til høyre er barneskolen, men gymsalen er bakenfor.)

IMG_3689     IMG_1856

Klikk på lenken under her, og du får se plakaten. Så kan du lese japansk og gjette hvem det er.

コンサート(チラシ)

Vel…

For den som har problemer med japansk får jeg kanskje fortelle at det er Hild Sagafos som skal synge, og Irene Trønnes Strøm som skal akkompagnere og også spille noe selv.

De skal være hos meg en drøy uke og delta i menighetslivet også. Men den offentlige konserten er det Sandmuseet som har ansvar for, støttet av Oda by.

Jeg gleder meg!

Dette innlegget ble publisert i Kultur, Nima og merket med , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Konsert og besøk

  1. Borghild Friestad sier:

    Så fint at du har kome i gang att. Eg har beint fram sakna skrivinga di. Det er så kjekt å fylgja med i det du skriv og alle dei flotte bileta du tar. Gud signe deg vidare.

Legg igjen en kommentar

