Prekenforberedelsene forstyrres

Kirken i Nima er i et veldig stille og rolig boligområde. Om natta er det helt stille, ja, hvis  det ikke stormer på havet da. Om sommeren synger sikadene døgnet rundt. Men den lyden blir jeg vant til.

Lørdag 31. august ble jeg forstyrret i prekenforberedelsene av en slags skrikelyd utenfor. Jeg gikk til forskjellige vinduer for å sjekke. På bildet under ser du en av dem som skrek.

IMG_4077 (Medium)

En liten og en stor apekatt hoppet fra gren til gren i trærne rett bak kirken – bare noen meter fra husveggen. Jeg håper ikke de kommer tilbake.

 Jeg foretrekker at mennesker kommer til kirken!

Dette innlegget ble publisert i Detaljer fra dagliglivet, Nima og merket med . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Prekenforberedelsene forstyrres

  1. Inger Valbø sier:

    Dei er nok nysgjerrige på kva denne turgåaren driv med når ho ikkje er på tur!

Legg igjen en kommentar

