Den siste ikebana-leksjonen

Jeg er fremdeles ikke ferdig med selvangivelsen, og søndagsforberedelsene er der. Men ett bilde må jeg ta meg tid til å publisere. (Som tidligere nevnt, andre innlegg står i kø.)

I dag, 26. april, hadde jeg min siste leksjon i ikebana her i Nima. Ikke det at jeg er utlært, men resten av tiden i Japan må jeg bruke til pakking og andre avreiseforberedelser – ved siden av arbeid på full tid. Dessuten trenger jeg plass til kartonger. En blomsteroppsats vil nok være litt i veien.

IMG_5798 (Medium)

Jeg kommenterte at den siste oppsatsen min hadde norske flaggfarger, men da kommenterte en annen elev at hun trodde det var amerikanske farger – i anledning president Obamas statsbesøk denne uken. Blomsterlærer Tamie Kojima svarte oss at det var vårblomster!

Så blir det spennende om jeg finner en ny lærer på nytt sted i neste periode…

Dette innlegget ble publisert i Ikebana og merket med . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

