Ankommet Ako

I dag er det en uke siden jeg ankom mitt nye hjem i Japan. Nå bor jeg i Ako – i kirkens 2. etasje. En misforståelse har gjort at telefonen – og dermed også internett – enda ikke er koblet på. Nå er jeg på besøk hos et av medlemmene for å bruke internett der. Dermed må det bli et kort innlegg. Det er for øvrig vanskelig å konsentrere seg om blogg mens jeg holder på å pakke ut… (Jeg må også ha hjelp til å forandre litt av hvert.)

Det jeg vil si med dette innlegget er at jeg er kommet vel fram. Vel, kofferten stod igjen i Amsterdam…! Så mitt første gjøremål i Japan var å skaffe meg toalettsaker og klær på forsikring. Kofferten ble levert på døra i Ako kvelden etter.

La meg bare formidle nå at jeg er blitt overveldet av den gode mottagelsen jeg har fått av menigheten! Her vil jeg helt sikkert trives, tror jeg!!! Mer om første søndagen kommer etter hvert. Her er et bilde av søndagens blomst i kirken, som jeg nå kan beundre i 2. etasje mens jeg pakker ut.

IMG_0002 (Medium)

Dette innlegget ble publisert i Ako og merket med . Bokmerk permalenken.

4 svar til Ankommet Ako

  1. marit berget sier:

    Veldig bra å høre du er vel framme og ikke minst at du ble tatt så godt imot. Det ante meg jo.
    Ønsker deg gode dager .Klem Marit

  2. Inger sier:

    Velkommen tilbake! Håper du får pakka ut og kome i orden så snart som mulig, og får gå inn i mange spennande oppgåver.

Legg igjen en kommentar

