Ny oppgave i misjonen

Jeg er blitt bedt om å ta over ansvaret for nlm.no sin Japan-side. Noen har vel allerede lagt merke til at jeg har lagt ut artikler der. Noe av det er også å finne på forsiden til nlm.no.

Hvis du på høyre side av bloggen min klikker på NLM Japan der det står: Jeg anbefaler deg å besøke, kommer du rett inn på siden. Forfatterne vil nok variere. Men i det siste har jeg selv lagt ut noen små artikler.

Her kan du klikke deg rett inn på flere artikler:

1)

Slik bad en ung mann på bønnemøtene i Kita Osaka menighet i 1985. I mars 2016 ble denne mannen valgt til vise-president i Vest Japan Evangelisk Lutherske Kirke (VJELK). Om noen dager reiser han til Norge for å delta på den store jubileumsfesten til NLM i Oslo 18. juni.

Dette innlegget ble publisert i Diverse, NLM Japan og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

