En forsmak på himmelen

Under denne tittelen er det nettopp blitt publisert på NLMs hjemmeside noe jeg har skrevet fra mitt besøk på Taiwan i begynnelsen av september. Her er en lenke.

http://www.nlm.no/nlm            eller

http://www.nlm.no/nlm/internasjonalt/japan

Hvorfor jeg drog til Taiwan, kan du lese om der. Men jeg vil publisere mer fra Taiwan så snart jeg får tid til det. (September er meeeeeget travel!)

Her er et bilde av Japan-gjengen:

img_2437-medium

F.v.: Rei Nagata (kirkepresident i Vest Japan Evangelisk Lutherske Kirke, pastor i Himeji, barnehagegutt fra Aobaen og døpt i Aotani), Kazuya Nakagawa (teologistudent på seminaret i Kobe, oppvokst i Tamashima, men døpt i Kanan), Hirofumi Tsukuda (formann i komiteen for ytremisjon i VJELK, pastor i Higashi Okayama, døpt i Tottori) og undertegnede (tolk for disse tre).

Dette innlegget ble publisert i NLM Japan, Vest Japan Evangelisk Lutherske Kirke og merket med , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

